ESTA CANCIÓN LE GUSTA MUCHO A ISABEL Y YA SE LA SABE. A ELLA VA DEDICADA
NESTE BLOGUE BILINGüE MOSTRARÁNSE RECURSOS, ACTIVIDADES DO MEU COLE E COUSIÑAS QUE ESPERO POIDAN SER ÚTILES.GRAZAS....
martes, 30 de noviembre de 2010
lunes, 29 de noviembre de 2010
VILLANCICOS
ESTE BLOG TIENE MUCHAS COSAS QUE PUEDEN SERNOS ÚTILES, ENTRE OTRAS UNOS VILLANCICOS DE CANTAJUEGOS PARA DESCARGAR.
domingo, 28 de noviembre de 2010
27 DE NOVIEMBRE, DÍA DEL MAESTRO.
A TOD@S L@S MAESTR@S QUE CADA DÍA COMPARTEN CON LOS NIÑ@S SU INFANCIA Y LES AYUDAN A DESCUBRIR SU MUNDO ¡FELICIDADES!
viernes, 26 de noviembre de 2010
ANIVERSARIO DE PIPI CALZASLARGAS
Google celebra hoy, con un divertido doodle, el 65 aniversario de Pipi Calzaslargas, el personaje que Astrid Lindgren creó para entretener a su hija enferma y que años más tarde (1945) sería conocido por el mundo entero gracias a la novela. Aunque, todo sea dicho, la imagen que la inmensa mayoría tenemos de Pipi Calzaslargas (o Pipi Långstrump, que es el nombre original, en sueco) es la de la niña pelirroja que ilusionó a millones de niños en la televisión, entre los años 70 y 80 (y en todas sus reposiciones).
La historia de Pipi Calzaslargas es casi tan mágica como la propia heroína. La hija de Astrid Lindgren pasó varios meses en cama, muy enferma por un grave problema pulmonar. La escritora empezó a contarle cuentos sobre una niña con poderes increíbles y amigos repletos de magia: el caballo 'Pequeño Tío' y el mono tití 'Señor Nilsson', los pequeños compañeros de aventuras Tommy y Annika, y su padre, un valiente pirata, rey de los congoleses.
ESTE ES uno de los personajes más mágicos de la infancia de varias generaciones, hoy adultos.
jueves, 25 de noviembre de 2010
CANCIÓN: "HABÍA UNA VEZ UN BARQUITO CHIQUITITO"
ESTA SEMANA ESTAMOS A TRABALLAR COA VERBA DE ANDRÉS "VIAXAR".
OS NENOS/AS DA CLASE DAS TARTAS INTERESÁRONSE MOITO POLOS BARCOS E AS DIFERENTES PARTES QUE O COMPOÑEN.
HOXE ESTIVEMOS TRABALLANDO VOACABULARIO ESPECÍFICO DESTE MEDIO DE TRANSPORTE TAN DA ZONA: BABOR, ESTRIBOR, PROA, POPA, ALETA, ANCLA, CABINA DE MANDO, CUBERTA, CHIMINEA,E HÉLICE.
ESCRIBIMOS AS PALABRAS NO ENCERADO E DESPOIS SITUÁMOLAS NAS DIFERENTES PARTES DO BARCO.
FOI MOI INTERESANTE, MAÑÁ IREMOS VER OS BARCOS DA EXPOSICIÓN E OS DA BIBLIOTECA E XA SEREMOS UNS EXPERTOS CAPITÁNS.
A RAÍZ DE TODO ISTO XURDIU UNHA CANCIÓN QUE XA CASE TODOS/AS COÑECÍAN E QUE NOS GUSTA MOITÍIIIIISIMO.
PALABRA "PRINCESA"NO PROXECTO "VERBAS PARA MEDRAR"
" LA PRINCESA Y EL PRÍNCIPE"
HABÍA UNHA VEZ UNHA NENA CHAMADA NAVIA, QUE NOS TROUXO UNHA PALABRA MÁXICA A CLASE, QUE ERA PRINCESA.
A CLASE DAS TARTAS, DESPOIS DE PENSAR E PENSAR...DECIDIU CREAR UN CONTO DONDE APARECESE UNHA PRINCESA. PUXÉMONOS MANS A OBRA.
PARA ISO NECESITAMOS VER MOITOS CONTOS.
DECATÁMONOS QUE OS CONTOS TEÑEN UNHA PORTADA,ONDE APARECE O TÍTULO, A EDITORIAL ONDE SE IMPRIME, E O NOME DO AUTOR/A E O NOME DOS ILUSTRADORES.E TAMÉN UNHA CONTRAPORTADA
TAMÉN OLLAMOS QUE OS CONTOS ESTÁN NUMERADOS, NORMALMENTE TEÑEN UN NÚMERO AO PÉ DE PÁXINA.
AGORA TIÑAMOS QUE LEMBRAR AS FÓRMULAS QUE EXISTEN PARA COMEZAR E REMATAR UN CONTO:
"HABÍA UNA VEZ..."
"ÉRASE UNA VEZ..."
"HACE MUCHO TIEMPO..."
"EN UN PAÍS LEJANO..."
"COLORÍN COLORADO ESTE CUENTO SE HA ACABADO..."
"COLORÍN COLORETE, POLA CHIMINEA SAIU UN FOGUETE..."
"FUERON FELICES Y COMIERON PERDICES..."
DESPOIS DE ELIXILO COMENZO DO CONTO , PENSAMOS EN QUE PERSOAXES QUERIAMOS QUE APARECESEN NA HISTORIA, ONDE ÍA SUCEDER TODO (CONTEXTO) E DIVIDIMOS O CONTO EN TRES PARTES:
-COMENZO
-DESENLACE
-FINAL
UNHA VEZ CREADA A HISTORIA ENTRE TODOS, TRABALLAMOS O VOCABULARIO PRINCIPAL QUE O COMPÓN E QUE É NECESARIO PARA A ELABORACIÓN DO CONTO. ESCRIBIMOLO NO ENCERADO, E DESPOIS VIMOS MOITAS IMAXES EN INTERNET DAS PERSOAXES, ANIMAIS, PAISAXES, LUGARES, QUE APARECEN NA HISTORIA.
UNHA VEZ RECOLLIDA TODA ESTA INFORMACIÓN POR GRUPOS ORGANIZÁMONOS PARA IR FACENDO AS ILUSTRACIÓNS, ESCRIBI-LO TEXTO E FACER A COMPOSICIÓN FINAL.ISTO ERA UN TRABALLO DE EQUIPO.
LAS MATEMÁTICAS EN EDUCACIÓN INFANTIL
AQUÍ OS DEJO UNA PRESENTACIÓN GENIAL SOBRE LAS MATEMÁTICAS EN EDUCACIÓN INFANTIL, DEL BLOG http://auladeinfantil-carmen.blogspot.com/
miércoles, 24 de noviembre de 2010
25 DE NOVIEMBRE DÍA CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO.
El día 25 es el Día Contra la Violencia de Género. Es fundamental recordar que un alto índicede violencia verbal pronostica actos de violencia física a corto o medio plazo.La violencia es una conducta aprendida y no cambia espontáneamente por la voluntad o las promesas.
Recursos para los padres
Los padres se encuentran con un desafío diario en el control de la conducta de su hijo/a.
Hay errores comunes, como la falta de elogio de una conducta positiva, las dificultades para mantener una norma disciplinaria o la falta de limite. Utilizad refuerzos positivos, gratificaciones simples ante la buena conducta y que ambos padres acuerden las mismas normas, que no se contradigan ante su hijo/a, ni se desautoricen el uno al otro. Se pueden usar los castigos, siempre en el mismo momento en el que se comete la falta aunque no necesariamente deben prolongarse en el tiempo.Brindar varias opciones; escuchar sus gustos y darles la posibilidadde elegir.
Enseñar a compartir actividades y juguetes, estimula elcompañerismo y la solidaridad entre hermanos, para que el niño pueda trasladar esta conducta a otros ámbitos.
Poner límites entre los hermanos/as; enseñar al niño a respetar a sus hermanos, sus iguales y en el juego. Transmitir al niño la capacidad de "esperar", como un modo de interiorizar la tolerancia la frustración; es decir, como una manera de enseñar al niño a esperar el resultado o a esperar ver su deseo cumplido "ya", que debe esperar el momento o que debe esperar su turno.Mirad al niño a los ojos antes de darle una orden. Haced que cumplan vuestras órdenes, así les transmitirles que siempre que se da una orden esta debe de ser cumplida.
Los padres se encuentran con un desafío diario en el control de la conducta de su hijo/a.
Hay errores comunes, como la falta de elogio de una conducta positiva, las dificultades para mantener una norma disciplinaria o la falta de limite. Utilizad refuerzos positivos, gratificaciones simples ante la buena conducta y que ambos padres acuerden las mismas normas, que no se contradigan ante su hijo/a, ni se desautoricen el uno al otro. Se pueden usar los castigos, siempre en el mismo momento en el que se comete la falta aunque no necesariamente deben prolongarse en el tiempo.Brindar varias opciones; escuchar sus gustos y darles la posibilidadde elegir.
Enseñar a compartir actividades y juguetes, estimula elcompañerismo y la solidaridad entre hermanos, para que el niño pueda trasladar esta conducta a otros ámbitos.
Poner límites entre los hermanos/as; enseñar al niño a respetar a sus hermanos, sus iguales y en el juego. Transmitir al niño la capacidad de "esperar", como un modo de interiorizar la tolerancia la frustración; es decir, como una manera de enseñar al niño a esperar el resultado o a esperar ver su deseo cumplido "ya", que debe esperar el momento o que debe esperar su turno.Mirad al niño a los ojos antes de darle una orden. Haced que cumplan vuestras órdenes, así les transmitirles que siempre que se da una orden esta debe de ser cumplida.
lunes, 22 de noviembre de 2010
TRABALLANDO CO TANGRAM
OS NENOS E NENAS DE 5 ANOS ESTAMOS TRABALLANDO CO TANGRAM NO DESDOBRE COA PROFE NURIA. PRIMEIRO MANIPULAMOS O QUE FIXEMOS NÓS PAR DESPOIS FACER FIGURAS NO EDI.FOI MOI DIVERTIDO!
domingo, 21 de noviembre de 2010
POESÍA DEL OTOÑO
AQUÍ TENEIS ALGUNAS POESÍAS DEL OTOÑO CON DIBUOS QUE HE ENCONTRADO NAVEGANDO POR LA RED. ESPERO QUE OS SEAN ÚTILES.
viernes, 19 de noviembre de 2010
PROXECTO "UNHA MARÉ DE..."
ESTE ANO O PROXECTO NO QUE ESTAMOS A TRABALLAR TODO O COLE É "UNHA MARÉ DE..." ADICADO AO MAR. AQUÍ TEDES UNHA MOSTRA DA EXPOSICIÓN QUE ESTAMOS MONTANDO NO COLE COA PARTICIPÀCIÓN DE TODOS OS NENOS/AS, PAIS/NAIS, ...
"EL PEZ FELIZ" DE JIMMY LIAO
HERMOSO VIDEO GANADOR EN EL FESTIVAL INTERNACIONAL DE BERLIN DE 2007 BASADO EN EL CUENTO DE JIMMY LIAO"EL PEZ QUE SONREIA", CUENTO QUE RELATA LA AMISTAD ENTRE UN HOMBRE Y UN PEZ, ENMARCADO EN UNAS ILUSTRACIONES QUE SON VERDADERAS OBRAS DE ARTE.
miércoles, 17 de noviembre de 2010
PROXECTO "VERBAS PARA MEDRAR"
PENSA, PENSA E .............ESCRIBE
CON TODAS AS PALABRAS QUE TRABALLAMOS NO PROXECTO "VERBAS PARA MEDRAR" CONSTRUIMOS NOVAS PALABRAS QUE COMENCEN COA INICIAL DA VERBA ELIXIDA PARA A SEMANA.
ESTA ACTIVIDADE GÚSTANOS MOITO PORQUE É UNHA ACTIVIDADE DE GRUPO E ENTRE TODOS AXUDÁMONOS MOITO E APRENDEMOS DOS NOSOS ERROS, DECATÁNDONOS ASÍ DE QUE O SON DA LETRA É MOI IMPORTANTE.
CANDO DESCUBRIMOS UNHA NOVA PALABRA, TRAS MOITO ESFORZO, SAÍMOS ESCRIBILA AO ENCERADO E ENTRE TODOS DÁMOSLLE FORMA
ESTA SEMANA, QUE ESTAMOS COA VERBA "BRUJITA" XURDIRON, TRAS MOITO PENSAR, E DESPOIS DE TRABALLAR A REO CO SON DA INICIAL DA PALABRA ( A LETRA "B") ESTAS NOVAS VERBAS.
20 DE NOVIEMBRE: DÍA DEL NIÑO
ES MÁS, UN NIÑO ES UNA PERSONA QUE TIENE EL DERECHO A DIVERTIRSE, A APRENDER Y A EXPRESARSE. TODOS LOS NIÑOS TIENEN EL DERECHO DE IR A LA ESCUELA, A RECIBIR CUIDADOS MÉDICOS, Y A ALIMENTARSE PARA GARANTIZAR SU DESARROLLO EN TODOS LOS ASPECTOS
“Debemos escuchar al niño que fuimos un día y que existe dentro de nosotros. Ese niño entiende de instantes mágicos.”
Paulo Coelho
domingo, 14 de noviembre de 2010
PROXECTO "VERBAS PARA MEDRAR"
ESTAS SON ALGUNHAS DAS PALABRAS COAS QUE XA TRABALLAMOS NO PROXECTO (ESCOITAR, CORAZÓN, PINTAR E CARIÑO)
viernes, 12 de noviembre de 2010
ABRACADABRA, FAGAMOS UNHA BRUXA ESTA SEMANA
-"PROFE A MIN AS BRUXAS NON ME DAN MEDO"
-"QUEREMOS VER PELÍCULAS DE BRUXAS"
-"PODEMOS FACER UNHA BRUXA"
COMO PODEDES LER, OS NOSOS CHEFS TIÑAN MOITA ILUSIÓN POR FACER UNHA BRUXA E ASÍ QUIZÁ ARREBATARLLE OS SEUS PODERES MÁXICOS PARA CONSEGUIR ELES ALGUNHA QUE OUTRA COUSIÑA...EN FIN QUE PUXÉMONOS MAN A OBRA E NECESITAMOS ESTE MATERIAL:
-GOMA EVA DE VARIAS CORES (NEGRA, ROSA, MARRÓN, AMARELA, E COR CARNE)
-MOITA COLA
-PURPURINA
-VELCRO E MOITA ILUSIÓN
E ...........ABRACADABRA ASÍ QUEDOU A NOSA BRUXIÑA PARTICULAR
-"QUEREMOS VER PELÍCULAS DE BRUXAS"
-"PODEMOS FACER UNHA BRUXA"
COMO PODEDES LER, OS NOSOS CHEFS TIÑAN MOITA ILUSIÓN POR FACER UNHA BRUXA E ASÍ QUIZÁ ARREBATARLLE OS SEUS PODERES MÁXICOS PARA CONSEGUIR ELES ALGUNHA QUE OUTRA COUSIÑA...EN FIN QUE PUXÉMONOS MAN A OBRA E NECESITAMOS ESTE MATERIAL:
-GOMA EVA DE VARIAS CORES (NEGRA, ROSA, MARRÓN, AMARELA, E COR CARNE)
-MOITA COLA
-PURPURINA
-VELCRO E MOITA ILUSIÓN
E ...........ABRACADABRA ASÍ QUEDOU A NOSA BRUXIÑA PARTICULAR
jueves, 11 de noviembre de 2010
PALABRA "BRUJITA" NO PROXECTO "VERBAS PARA MEDRAR".
NO PROXECTO QUE ESTAMOS A TRABALLAR "VERBAS PARA MEDRAR", A PALABRA DESTA SEMANA É "BRUJITA". A PATIR DELA FACEMOS UNAH SERIE DE ACTIVIDADES COMO CANCIÓNS, CONTOS, RELACIONADOS CON ESA PALABRA.
AQUÍ TEDES UN DOS CONTOS QUE ESTAMOS EMPREGANDO.
AQUÍ TEDES UN DOS CONTOS QUE ESTAMOS EMPREGANDO.
martes, 9 de noviembre de 2010
PICASA CON FICHAS DEL OTOÑO
AQUÍ TENEIS ALGUNOS ENLACES DE PICASA CON FICHAS DEL OTOÑO
http://picasaweb.google.com/2guaya2/Otono# http://picasaweb.google.com/114640514813418544923/ELOTONOFICHASYPOESIAS#lunes, 8 de noviembre de 2010
RECOMENDO ESTE PICASA
POÑO AQUÍ A ENTRADA AO PICASA DUNHA BOA AMIGA, ESTÁ MOI CHULOhttp://picasaweb.google.com/masmaruxa
viernes, 5 de noviembre de 2010
jueves, 4 de noviembre de 2010
DEBUXOS, POESÍAS, ...DO OUTONO
Fuente: Picasa Galería de Angela Maríahttp://picasaweb.google.com/aminpio1978/EstacionesOTONOHALLOWEENDibujosPoesias#
CONTO:"A CASTAÑA QUE REBENTOU COA RISA"
Unha vez ían de camiño unha brasa de carbón, unha palla e unha castaña.
Chegaron a un río e non sabían como atravesalo.
A castaña, que era moi lista, propuxo o seguinte:
-Como a palla pode flotar na auga, eu montarei encima dela e levarame nadando á outra beira. Logo regresará e levarache a ti, dixo dirixíndose á brasa.
Ás dúas pareceulles moi ben, e así se fixo. Primeiro a palla pasou á castaña e logo volveu pola brasa de carbón.
Pero cando estaban a metade do río, a palla sentiu que se queimaba coa calor da brasa e case sen querer fixo un movemento brusco, e dunha sacudida tirouna á auga.
Cando a castaña viuno, deulle un ataque de risa. Ríase tan a gusto de ver á brasa remollada, ríase con tanta forza, que rebentou.
A palla chegou á beira completamente chamuscada. A brasa chegou máis tarde, apagada por completo, chorreando.
Chegaron ademais moi enfadadas as dúas coa castaña, porque se riu cando elas o pasaban mal, pero cando viron que coa risa rebentara a súa pel, e estaba esnaquizada, compadecéronse e foron a buscar ao xastre para que a remendara e lle cosera o roto.
O xastre só tiña un anaco de tea de cor máis clara que o da pel da castaña, e tivo que apañarse póndolle un anaco desa cor.
Por iso agora andan todas as castañas cun anaco de pel, que parece un trociño máis claro.
AQUÍ TEDES OS DEBUXOS DESTE CONTO PARA COLOREAR:http://www.picasaweb.google.com/bibliocole
Chegaron a un río e non sabían como atravesalo.
A castaña, que era moi lista, propuxo o seguinte:
-Como a palla pode flotar na auga, eu montarei encima dela e levarame nadando á outra beira. Logo regresará e levarache a ti, dixo dirixíndose á brasa.
Ás dúas pareceulles moi ben, e así se fixo. Primeiro a palla pasou á castaña e logo volveu pola brasa de carbón.
Pero cando estaban a metade do río, a palla sentiu que se queimaba coa calor da brasa e case sen querer fixo un movemento brusco, e dunha sacudida tirouna á auga.
Cando a castaña viuno, deulle un ataque de risa. Ríase tan a gusto de ver á brasa remollada, ríase con tanta forza, que rebentou.
A palla chegou á beira completamente chamuscada. A brasa chegou máis tarde, apagada por completo, chorreando.
Chegaron ademais moi enfadadas as dúas coa castaña, porque se riu cando elas o pasaban mal, pero cando viron que coa risa rebentara a súa pel, e estaba esnaquizada, compadecéronse e foron a buscar ao xastre para que a remendara e lle cosera o roto.
O xastre só tiña un anaco de tea de cor máis clara que o da pel da castaña, e tivo que apañarse póndolle un anaco desa cor.
Por iso agora andan todas as castañas cun anaco de pel, que parece un trociño máis claro.
AQUÍ TEDES OS DEBUXOS DESTE CONTO PARA COLOREAR:http://www.picasaweb.google.com/bibliocole
martes, 2 de noviembre de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)